maandag 16 april 2012

Vergulde lijst

Vorige week ben ik samen met m'n moeder aan de knutsel geweest. Mijn oudtante werd 85 jaar en heeft dat afgelopen zaterdag gevierd. Aan iedereen die kwam was gevraagd om een A4 te maken met herinneringen, foto's of een wens.


Mijn moeder had als idee om een vergulde fotolijst te maken, met daarin fotootjes verwerkt.
Dus na een telefonische brainstorm is zij naar de hobbywinkel geweest en een mooi vel designpapier en goudpapier gaan kopen. Dit is uiteindelijk het resultaat geworden:





Voor het designpapier heeft ze een print uitgekozen die een beetje lijkt op een behangetje, zodat het net lijkt of de lijst aan de muur hangt.
Ik ben stansjes gaan uitdraaien en heb de fotootjes gestanst met een nestability.




Door de stansjes krijgt de lijst meer relief. Mijn moeder wilde hem graag een beetje in barok stijl, dus deze swirl stans paste daar het beste bij.




Na flink wat puzzelen, schuiven... en nog eens schuiven en verplaatsen... lagen de swirls en foto's eindelijk op hun plek.


Mijn moeder was helemaal tevreden. ;) Maar ik vond hem nog een beetje kaal en stelde voor om wat strass-steentjes erbij te doen.
Ik legde er een paar neer op de lijst en gelijk zag je het verschil.




We zijn allebei helemaal tevreden met het resultaat. We moeten nog horen hoe tante Bep hem vond, maar zij zal hem vast ook geweldig vinden. :D


Groetjes Caty en Marit

Geen opmerkingen:

Een reactie posten